- T!5 augustus 2018 om 22:28
De afgelopen periode heb ik veel last van vermoeidheid, sneller emotioneel, misselijk / liever niet willen eten. Nu kan dit door het weer komen maar ik ben gedurende het hele jaar moe. Nu begreep ik dat de pil nou niet het beste is voor je lichaam, maar ik wil nou ook niet echt een kindje.. Spiraaltje lijkt me eigenlijk niet zo heel fijn..
Ps… Ik vraag mij ook af omdat ik af en toe verhalen hoor, is er een kans dat je zwanger wordt door je pil heen? Zonder diarree / overgeven of per ongeluk niet geslikt hebben? Of is deze kans 0,0. Namelijk soms wel het gevoel / angst dat ik zwanger zou kunnen zijn, ook al is dit onwaarschijnlijk heb ik het idee.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 augustus 2018 om 01:40Doe dan een zwangerschapstest, dan weet je het zeker
ReagerenT!6 augustus 2018 om 20:46Dat begrijp ik, dat ik dan een test moet doen.. Vroeg mij af of het mogelijk ook al slik je de pil nauwkeurig.
En is de pil nou het beste anticonceptiemiddel in vergelijkinh met spiraaltje? Qua bijwerkingen zoals moeheid etc.
ReagerenJohn (moderator)
7 augustus 2018 om 02:23Bijwerkingen zijn voor iedereen anders… Daar kan ik zo niets over zeggen
Reageren
als je de pil goed gebruikt en er geen vergeet raak je niet zwanger