- Brenda4 augustus 2018 om 18:33
Ik ben een pil vergeten in de derde week toen gekozen om door te slikken maar na 10 dagen kwam ik aan de diarree dus heb ik een stopweek gehouden van 5 dagen daarna weer begonnen met de pil alleen nu heb ik 1 pil te weinig en ik ben op vakantie in Vietnam.. de laatste keer dat ik seks heb gehad was voordat ik ongesteld werd. Kan ik dan nu in principe de pil vergeten? Hoe zit dit? En kan ik beter daarna de pil weer slikken of ongesteld worden en opnieuw en aan een nieuwe strip beginnen. Ik zit trouwens dan in week 2 als ik de pil “vergeet”..
5 reactiesReagerenBrenda4 augustus 2018 om 18:34ik had me strip de eerste keer afgemaakt en daarna 10 dagen doorgeslikt*
ReagerenJohn (moderator)
5 augustus 2018 om 02:16Je komt maar een pil tekort en zit pas in week twee? ergens klopt er iets niet…of ben je de dag ernaar weer terug in Nederland?
Reagerenbrenda5 augustus 2018 om 05:07Ja de dag erna ben ik terug in Nederland
ReagerenJohn (moderator)
5 augustus 2018 om 10:50OK. Omdat het de tweede week van de strip is, is het niet erg om een pil “te vergeten” Neem als je thuis komt meteen een pijn voor de vergeten pil en maak de laatste week die je nog moest gewoon af
ReagerenBrenda5 augustus 2018 om 14:30Oke super! Bedankt
Reageren