Zoeken Vraag het forum

Pil geslikt terwijl ik een spiraal heb, help!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lucy

Omdat ik me aan het haasten was voor school, vroeg ik paar dagen terug aan mijn zusje of ze mij een pilletje kon geven tegen mijn allergieën terwijl ik mijn schoenen aantrok. Ik kan me voorstellen dat ze verward was en gaf gewoon een pilletje uit de eerste beste doosje waar mijn naam op stond. Ik nam hem gewoon snel in omdat ik aan het haasten was. Gek genoeg keek ik vandaag even in de kast om mijn pilletje weer te nemen en zag ik dus dat mijn pil strip is aangebroken en ik die dus heb ingenomen terwijl ik sinds 3 weken een spiraal heb..

Kan dat kwaad? Ik maak me een beetje zorgen

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dat zal verder geen kwaad kunnen.

Reageren
Reageer op: Pil geslikt terwijl ik een spiraal heb, help!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.