- Anoniem9 april 2018 om 00:51
Hallo, ik ben pas begonnen met de pil en zit nu aan de 2de strip. Dinsdag neem ik de laatste pil en dan is mijn 2de stopweek tot nu toe. Ik neem de pil sinds het begin steeds om 21u en ben geen dag een pil vergeten.
De dokter had al gezegd dat er bijwerkingen konden zijn en dat ik ook bloed tussendoor kon verliezen.
Vandaag zag ik dus dat ik een beetje bruin bloedverlies had en dit heel weinig, het is nog niet gestopt denk ik.
Is dit gewoon normaal of niet? Ik heb nog 2 pillen te gaan.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 april 2018 om 08:11Dat kan wel eens voor komen in de eerste maanden dat je de pil gebruikt
ReagerenAnoniem9 april 2018 om 23:02Ja nu merk ik dat ik meer bruin bloed heb gehad doorheen de dag. Ik weet niet of dit kan gebeuren want ik ben pas aan de pil en morgen neem ik de laatste pil van de strip.
Kan dit kwaad? Ik heb geslachtgemeenschap zonder condoom. De laatste keer was vrijdag en zondag en vandaag had ik al bruinverlies. Ik had vandaag ook krampen omdat de menstruatie eraan komt.
alvast bedankt
ReagerenJohn (moderator)
9 april 2018 om 23:25Als je pas met de pil bent gestart, is dat niet zo vreemd hoor.
Reageren