- Justme6 april 2018 om 11:16
Hoi,
Ik ben in mijn 3e week op zaterdag mijn pil vergeten (woensdag stopte de strip) ik kwam hier zondagavond achter en heb die van zaterdag ingenomen maar die van zondag pas op maandag. Op zaterdagochtend heb ik onveilige seks gehad met mijn vriend waarbij voorvocht in mij is gekomen.
Nu las ik dat ik de pil gewoon mlest doorslikken. Dit heb ik ook gedaan en ben bijna in week 2. Nu is het zo dat ik wat oudbloed verloor toen mijn vriend kwam maar we hadden onveilige seks maar ik slikte wel de pil. Nu was ik beneden al wat schraal vanwege verkeerd ondergoed. Dat weekend hebben we meerdere keren seks gehad. Daarna heb ik op maandag, dinsdag en woensdag een beetje bloed verlies gehad en nu is het weer oud bloed. Ben im zwanger?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 april 2018 om 11:42Dat heeft met zwanger niks te maken. Je kunt bloedverlies hebben door het doorslikken. Het beste zou zijn om nou meteen een stopweek te starten
ReagerenJustme6 april 2018 om 12:12Zou dat ook volgende week kunnen want ik heb deze week tentamenweek en dan vind ik het vervelend om ongesteld te zijn?
ReagerenJohn (moderator)
6 april 2018 om 12:42Dat heeft dan weinig zin. Dan kun je de strip net zo goed gewoon afmaken en dan een stopweek houden.
Reageren