- anoniem21 maart 2018 om 17:18
Ik heb twee keer de pil door geslikt. Maar van de tweede heb ik de strip niet afgemaakt, want ik moest eigenlijk nog 9 dagen slikken. Ik wilde graag mijn stopweek iets eerder. Ik ben afgelopen zaterdag gestopt, maar het is vandaag woensdag en ben nog steeds niet ongesteld geworden. Wat moet ik doen?
Ik heb wel gemeenschap gehad, maar veilig, met een condoom en toen slikte ik ook de pil nog. Ook is hij niet klaargekomen toen hij nog ´Ãn mij´’zat. Het kan toch niet dat ik nu zwanger ben?
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 maart 2018 om 17:21Gewoon even afwachten. Maar wel op tijd weer met de pil starten. Dat je menstruatie uitblijft of later komt zou door het doorslikken kunnen komen
Reagerenanoniem21 maart 2018 om 17:22Dus dat betekent dat ik zaterdag gewoon weer moet beginnen? Dan lijkt het mij het beste om dan die strip af te maken en dan wel een stopweek te houden? Om dingen uit te sluiten? Wat denkt u?
ReagerenJohn (moderator)
21 maart 2018 om 17:28Als je zaterdag de laatste pil hebt genomen, moet je zondag weer met de nieuwe strip beginnen.  Je kunt een zwangerschapstest doen , maar het is toch zeer onwaarschijnlijk dat je zwanger zou zijn als je de pil gebruik en daarbij nog een condoom.
ReagerenAnoniem21 maart 2018 om 17:36Dus het is niet erg dat ik niet ongesteld word als ik een stopweek houd? Ik ben namelijk iets eerder gestopt dan dat het eigenlijk moest.
ReagerenJohn (moderator)
21 maart 2018 om 17:38Op zich niet.
Reagerenanoniem21 maart 2018 om 17:44Als ik na de volgende strip weer niet ongesteld word in de stopweek, is het dan te laat voor een test?
ReagerenJohn (moderator)
21 maart 2018 om 17:48te laat voor een test is het dan niet….
ReagerenAnoniem21 maart 2018 om 17:52Oke, heel erg bedankt voor uw hulp
Reageren