- R20 maart 2018 om 00:08
Hallo,
Ik heb een vraag over het mirena Spiraal. Ik had in augustus vorig haar een mirena laten zetten. En die blijkt in november niet goed te zitten. Ze hebben het gelijk vervangen met een andere. Alleen vanaf januari begon ik hevige buikpijn te hebben. Huisarts geweest het zit nog goed. Paar weken later weer gebeld de pijn bleef maar Doorgaan. Uit een urine test blijkt een blaasontsteking te komen. Die ik 2 weken geleden weer we gegaan Door een kuurtje. Maar heb nu zoveel pijn dat ik niks kan doen niei slapen, liggen of zitten en staan doet heel veel pijn. Voor ik ongesteld wordt doet mn onderbuik m3ga veel pijn. En er komen soort van ini mini klontjes uit m’n vagina. Vroeg me af of de mirena afstoot z’n gevoel heb ik.
Met vriendelijke groet,
R
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 maart 2018 om 00:15Het kan best zijn dat je de mirena niet verdraagt. Dat komt nog wel eens voor, Vraag aan de huisarts een verwijzing voor de gynaecoloog
ReagerenAnoniem14 juli 2018 om 15:04hallo,
ik heb nu 4,5 week geleden de mirena spiraal laten zetten. Ik bloed sindsdien onregelmatig. Ene keer stopt het en dan is het er weer. Het is niet veel bloed maar ik moet daarvoor wel een inlegkruisje in.
dit is normaal staat in de bijsluiter alleen wanneer ik dus weer begin te bloeden is altijd na geslachtsgemeenschap en ik krijg daarna ook buikkrampen. Kan het zijn dat hij verkeerd zit of is er wat anders aan de hand omdat ik sindsdien alleen bloed na geslachtsgemeenschap?
ReagerenCatootje14 juli 2018 om 15:59@Anoniem, hormonale anticonceptie onderdrukt je eisprong, werkt ontregelend op je hormoonhuishouding, werkt verhogend op het cortisol en zorgt voor verliezen aan diverse vitaminen en mineralen in je lichaam. Je kan er het nodige over vinden op internet.
ReagerenJohn (moderator)
15 juli 2018 om 02:28Ga met die klachten toch beter even naar de huisarts
Reageren