- E.28 oktober 2017 om 13:13
Hallo,
Twee weken terug kreeg ik last van een doorbraak bloeding waardoor ik vervolgends ben gestopt met de pil tot de eerste dag van mijn ongesteldheid, toen heb ij Weer de pik geslikt. Alleen nu vandaag heb ik ineens weer last van bruine afscheiding. Plotseling uit het niets… wat kan dit zijn??
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 oktober 2017 om 13:19vervolgends ben gestopt met de pil tot de eerste dag van mijn ongesteldheid
Dit begrijp ik niet helemaal…Hoe lang ben je dan met de pil gestopt? Slik je de pil door? Een waarom heb je geen normale stopweek gehouden en ben je op de eerste dag van de menstruatie weer gestart? De bruine afscheiding zal nog van de menstruatie zijn toen je weer met de pil startte…
ReagerenE.28 oktober 2017 om 13:21Ben gestopt toen last kreeg van een doorbraak bloeding(maandags) Â en ben toen 3 dagen later ongesteld geworden. (Woensdags) en ben de donderdags weer beginnen met de pil te slikken. Alleen nu 1 week later zaterdag heb ik last van bruine afscheiding
groetjes E.
ReagerenJohn (moderator)
28 oktober 2017 om 13:27Dat had je eigenlijk zo niet moeten doen. Je had gewoon een stopweek van 7 dagen moeten houden.
De bruine afscheiding is verder geen probleem. Dat is oud bloed van de laatste menstruatie dat nog in de baarmoeder zat. De menstruatie is waarschijnlijk afgebroken omdat je weer met de pil bent gestart op de eerste dag van de menstruatie.
ReagerenE.3 november 2017 om 08:19En wat moet ik nu doen? Want het is nu 1 werk later ongeveer en nog steeds het zelfde?
ReagerenJohn (moderator)
3 november 2017 om 08:56Gewoon doorgaan met de pil en toch nog even afwachten. Als je er na het weekend nog steeds last van hebt, ga dan naar de huisarts.
Reageren