- Sem24 oktober 2017 om 01:34
Hallo,
ik ben 26 jaar en ik ben 11 dagen geleden begonnen met het slikken van de pil. Inmiddels ben ik ook 11 dagen ongesteld , de laatste 3 dagen is het wel minder. Het lijkt zelfs te stoppen, maar tevergeefs ik blijf bloedverlies houden.
Ik heb zelf een onregelmatige cyclus, maar de laatste 3 maanden voor ik de pil slikte was hij aardig regelmatig. Maar zelfs tijdens mijn cyclus duurde de menstruatie nooit zo lang.
Als ik moet plassen is het ook gewoon helder, voor een groot gedeelte van de dag maar in de nacht zie ik toch bloedweefsels.
ik heb de dokter ook ingelicht maar die geeft aan dat het wennen is omdat mijn lichaam verl hormonen binnenkrijgt, toch maak ik me zorgen.
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 oktober 2017 om 07:46Je lichaam zal inderdaad moeten wennen aan de hormonen van de pil.
ReagerenCatootje24 oktober 2017 om 08:19Een onregelmatige menstruatie kan te maken hebben met insulineresistentie en oestrogeendominantie. Pilgebruik versterkt die oestrogeendominantie en kan zorgen voor nog meer klachten.
Reageren



