- Anoniem22 juni 2017 om 19:42
Hallo,
Ik zit nu al 2 dagen aan de pil. Ik heb er allemaal bijwerkingen van ben er dikker van geworden en puisten terwijl ik dat nooit heb:(
Mijn vraag is of ik er gewoon mee kan stoppen, en hoelang het duurt voordat ik weer normaal menstrueer?
15 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 juni 2017 om 19:51Je kunt er gewoon mee stoppen. Je menstruatie zul je even moeten afwachten, maar daar zal na 2 pillen niet veel mee gebeuren
ReagerenAnoniem22 juni 2017 om 19:59Ik was er wel mee begonnen 2 dagen
Reageren
nadat mijn menstruatie was afgelopen. Dus dy heeft ook geen invloed ?John (moderator)
22 juni 2017 om 20:04Nee hoor. Niet na 2 pillen
ReagerenAnoniem22 juni 2017 om 20:13Hoelang kan et max duren voordat mijn eigen menstruatie op gang komt ?
ReagerenJohn (moderator)
22 juni 2017 om 20:28Je hebt ze pas gehad dus het zal nog even duren
ReagerenAnoniem22 juni 2017 om 20:33Okee. Wat is het is maximum? Zal ik wel volgende maand gewoon mijn menstruatie kunnen krijgen maar op een andere datum? of blijft het 2 maanden of langer weg?
ReagerenJohn (moderator)
22 juni 2017 om 20:35Daar kan ik je helaas geen antwoord op geven
ReagerenAnoniem23 juni 2017 om 20:59Haai!
Aangezien ik de pil maar 2 dagen heb geslikt, is het dan mogelijk dat ik niet een ‘ bloeding ‘ krijg? of moet ik een bloeding krijgen ?
ReagerenJohn (moderator)
23 juni 2017 om 21:27Die vraag kan ik niet beantwoorden dat zul je toch echt moeten afwachten. Ik denk zelf van niet omdat het maar 2 pillen waren
ReagerenAnoniem25 juni 2017 om 15:15Hallo Tandor,
Vandaag heb ik wat bruine afscheiding gekregen. Kan dat door die 2 pillen komen ?
ReagerenJohn (moderator)
25 juni 2017 om 15:42Bruine afscheiding is doorgaans een vrij normaal verschijnsel. Maar in dit geval zou het van de pillen kunnen komen
ReagerenAnoniem25 juni 2017 om 20:21Hallo Tandor.
Nu is het helderrood maar ook echt minimaal. Komt dit door de pil of moet ik toch naar de huisarts gaan ?
ReagerenJohn (moderator)
25 juni 2017 om 23:02Misschien krijg je een doorbraakbloeding… Â Dat kan van die 2 pillen komen
Je moet natuurlijk zelf beslissen of je naar de dokter wilt, maar ik denk dat je huisarts er ook niet veel anders mee kan
ReagerenAnoniem25 juni 2017 om 23:07Wat is een doorbraakbloeding ?
Reageren



