- Meike28 mei 2017 om 23:20
Ik slik nu 2 maanden de pil door over 10 dagen is mijn laatste pil van de strip en ik wilde dan een stopweek doen maar ik ga over 10 dagen onverwachts 4 dagen naar het buitenland kan je de pil dan 4 dagen langer slikken dus 4 pillen van een andere strip of loopt alles dan door elkaar en in de war…. en dat ik dan na die 4 extra pillen de stopweek doe en is het in die 4 dagen mogelijk om seks te hebben of niet?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 mei 2017 om 23:49Dat kun je zo doen. dat is verder geen probleem
ReagerenMeike28 mei 2017 om 23:53Maar dan toch bij elke strip stop ik dus na de 4e pil? En dan een stopweek?
ReagerenJohn (moderator)
29 mei 2017 om 00:00Hoe zo stop je dan bij elke strip na de 4de pil? Â Dat doe je toch maar eenmalig? Na die 4 extra pillen las je gewoon een stopweek in. Maar dat schreef je toch al?
ReagerenMeike29 mei 2017 om 10:50Ik bedoel te zeggen…normaal als je strip leeg is doe je een stopweek maar als je van 1 pil 4 pillen eruit haalt en een stopweek doet moet je tellen tot welke pil van een andere steip je moet slikken toch
ReagerenJohn (moderator)
29 mei 2017 om 11:01Nee.
Je start met een een nieuwe strip, neemt daar 4 pillen van in, houdt een stopweek en na de stopweek begin je gewoon weer met een nieuwe strip. Â De strip waar dan 4 pillen uit zijn, bewaar je als reserve. Als je dat zo niet doet, raak je je in de war…
Reageren