Zoeken Vraag het forum

Gevolgen map voor menstruatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

Over 2 weken zou ik mijn menstruatie hebben en heb afgesproken met de dokter hem dan te bellen om het mirena spiraaltje te laten plaatsen.

Nu heb ik gister onbeschermde seks gehad. Hij is niet in mij klaargekomen. Toch zou ik voor de zekerheid een morning after willen nemen.

Nu vraag ik mij af of dat dit gevolgen kan hebben voor mijn menstruatie. Met name of de dokter kan zien aan mijn menstruatie dat ik de morning after heb genomen. Ik heb al gehoord dat je menstruatie wat eerder of later plaats kan vinden maar is je mentruatie ook anders dan normaal?

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat zal zeker invloed hebben op je menstruatie. Het is mogelijk dat je eerder een doorbraakbloeding krijgt door de map en je menstruatie dan uitblijft of later komt. Dat zul je dan moeten afwachten.

Reageren
    anoniem

Oke. Maar zou de dokter dan aan mijn bloed of baarmoeder bij het plaatsen van een mirena kunnen zien dat ik de morning after heb geslikt? Of heeft het uberhaupt gevolgens voor het plaatsen van de mirena?

Reageren
    John (moderator)

Nee dat kan de huisarts niet zien. Voor het plaatsen van de mirena maakt het ook niet uit

Reageren
    anoniem

Oke bedankt!

Reageren
Reageer op: Gevolgen map voor menstruatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.