- Anoniem4 mei 2017 om 00:06
Ik heb nu al ongeveer 3 / 4 dagen last van buikpijn en het is vooral rondom m’n navel en een beetje in mijn onderbuik. Ik heb vandaag de laatste pil van mijn strip genomen en ga nu een stopweek inlassen. Ook heb ik vorige maand mijn pil doorgeslikt dus dit is mijn stopweek na 2 strippen slikken. Ik ben geen een keer de pil vergeten in beide strippen en heb hem ingenomen zoals het moet.
Zoals ik al verteld had heb ik last van buikpijn , ik maak me er een beetje zorgen om.
Kan dit een teken zijn dat je toch zwanger bent ??? Of komt dit gewoon doordat ik de pil doorgeslikt heb ???
normaal heb ik tijdens het slikken van de laatste pillen geen last van buikpijn dus ik vind het een beetje eng dat ik dat nu wel heb ( ik las na elke strip wel een stopweek in , alleen ik had hem vorige keer doorgeslikt vanwege meerdere redenen waardoor ik mijn menstruatie beter kon uitstellen )
iemand die mij kan helpen ??
15 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 mei 2017 om 00:16Het zullen toch klachten zijn van de aankomende menstruatie omdat je de pil hebt doorgeslikt. Gewoon even rustig afwachten.
ReagerenAnoniem4 mei 2017 om 00:18ik maak me wel een beetje zorgen , want mensen vertellen me dat als je de pil slikt je altijd je menstruatie krijgt ook al ben je zwanger. Klopt dit of is dit iets wat ik niet moet geloven ?
En al is het wel zo , ziet je menstruatie er dan anders uit dan normaal ?
ReagerenJohn (moderator)
4 mei 2017 om 00:22Dat klopt niet. Het eerste teken van een zwangerschap is het uitblijven van de menstruatie. Bovendien is er geen enkele reden om te denken dat je zwanger bent als de pil goed gebruikt
ReagerenAnoniem4 mei 2017 om 00:26Gelukkig , bedankt voor uw reactie.
ReagerenAnoniem6 mei 2017 om 09:21Ik moet vandaag of morgen ongesteld worden , maar ik heb nu ineens niet echt last meer van buikpijn. Wat kan dit zijn ????
ReagerenAnoniem6 mei 2017 om 09:36Ik heb wel minder witte afscheiding dan normaal in mijn ondergoed zitten
ReagerenJohn (moderator)
6 mei 2017 om 09:39Dat hoeft niets te zijn. Gewoon even rustig afwachten en niet stressen.
ReagerenAnoniem6 mei 2017 om 09:50ik heb sowieso al heel veel last van stress momenten de laatste tijd aangezien ik volgende week mijn examens heb en er andere redenen zijn om te stressen.. maar ik wil gewoon echt ongesteld zijn anders heb ik alleen maar meer stress
ReagerenJohn (moderator)
6 mei 2017 om 09:59Ja, maar dat kun je toch echt niet forceren. En als je erover gaat stressen kan de menstruatie nog langer uitblijven.
ReagerenAnoniem6 mei 2017 om 23:00nog niet ongesteld , merk wel dat er een beetje druk op mijn buik zit.
Kan het dat je geen of weinig buikpijn hebt als je ongesteld moet worden ?
ik heb normaal best wel buikpijn voordat ik ongesteld moet worden , maar op dit moment voel ik alleen een beetje druk op mijn buik. Kan dit een oorzaak zijn doordat ik mijn pil door had geslikt ?
ReagerenJohn (moderator)
7 mei 2017 om 01:02Gewoon even rustig afwachten
ReagerenAnoniem7 mei 2017 om 09:26Ik ben het net geworden. Heel erg bedankt voor uw hulp !
ReagerenAnoniem8 mei 2017 om 22:48Anoniem8 mei 2017 om 22:48normaal gesproken ben ik de eerste twee dagen veel erger ongesteld
Reageren