- E21 april 2017 om 19:04
Hoi, ik heb een vraag over de anticonceptiepil. Ik nam de eerste van de strip altijd op zondag, maar een tijdje geleden was ik de eennalaatste pil vergeten te slikken, dus toen heb ik twee dagen eerder stopweek gedaan.
Ik wil graag weer terug naar eerste pil op zondag, kan ik dan het beste een mini stopweek van twee dagen doen (ik heb gisteravond de laatste pil van de strip genomen) en zondag weer beginnen? Of uit mijn reservestrip vanavond en morgen een nemen en dan op zondag aan de stopweek beginnen en volgende week zondag een nieuwe strip pakken?
Alvast bedankt & fijn weekend!
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 april 2017 om 19:14uit de reservestrip vanavond en morgen een pil nemen en dan op zondag aan de stopweek beginnen en volgende week zondag een nieuwe strip pakken
ReagerenE21 april 2017 om 20:51Oké bedankt! Deze twee pillen tellen dan niet als week één van een nieuwe strip? Van de bijsluiter mag ik in week één geen pillen vergeten 😉 dan moet je volgens mij gelijk de vergete pil slikken en dan nog zeven dagen vrijen met condoom. Dat geldt voor die twee losse dan niet?
ReagerenJohn (moderator)
21 april 2017 om 21:00Meisje31 maart 2023 om 17:25Ik ben begonnen aan de pil 2maanden geleden. De eerste stopweek 2 dagen wat licht bloed verlies en een slijm prop.
Ik zit nu in de 2de stopweek dag 3. Ik verlies bloed maar heb vooral heel veel vocht dit zit voor op de venusheuvel tot aan de rand van je broek zeg maar. Het doet geen pijn behalve de ongesteldheidspijn. Het is echt opgezet, voelt wel heel soepel aan. Is dit normaal? Ik heb dit nog nooit eerder gehad
Reageren