- Jeroen15 april 2017 om 22:44
Is het vreemd dat mijn vriendin soort van 2x een doorbraak bloeding heeft verkregen in 1 maand van doorslikken?
Ter verduidelijking: We gingen aantal weken terug op vakantie, en mijn vriendin nam de optie om de pil door te blijven slikken. Rond dag 2 of dag 3 van de nieuwe strip kreeg ze last van doorbraakbloeding. Dit was maar 1 malig en kwam verder niet meer terug. Nu met ongeveer nog 4 of 5 pillen te gaan, kreeg ze deze avond alweer last van een doorbraak bloeding.
Is dit normaal?
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 april 2017 om 22:47Dat kan heel goed. Het zou dan ook beter zijn, om nu meteen met een stopweek te starten en de strip niet eerst af te maken.
ReagerenJeroen15 april 2017 om 22:51Waarschijnlijk een stomme vraag, maar hoezo als ik vragen mag? (ben er zelf niet zo thuis in), heeft dat geen invloed op de bescherming?
ReagerenJohn (moderator)
15 april 2017 om 22:54Nee dat heeft zeker geen invloed op de bescherming.
De reden is, dat als ze dat niet niet doet, ze hierna meer kans op nieuwe doorbraakbloedingen heeft gedurende het gebruik van de pil
ReagerenJeroen15 april 2017 om 23:08Dan weet ik dat ook weer, vooral omdat we vandaag nog onveilige gemeenschap hadden. Ik zal het haar doorgeven, bedankt voor het snelle antwoorden.
ReagerenJeroen17 april 2017 om 10:25Viel me nog te binnen: hoelang eigenlijk na de pil kan me vriendin ongesteld worden met deze doorduk bloeding?
Normaal is dat tussen de 3de en 4de dag, dus doet de doorbraak blieding het “vervroegen”?
Mijn vriendin geeft me net door dat ze er nu opeens geen last van meer heeft na 2 dagen die doorbraak bloeding te hebben gehad. Kan natuurlijk in de middag of avond nog langs komen
ReagerenJohn (moderator)
17 april 2017 om 11:02Dat is een vraag die ik zo niet kan beantwoorden.
Reageren