Zoeken Vraag het forum

Stopweek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Denise

Hoi ! Ik slik de pil al best wel een lange tijd ( 3 jaar ongeveer ) , alleen ik heb pas sinds 3/4 maanden seks met mijn vriend. We hebben vandaag seks gehad en hij is in mij klaargekomen , maar nu was mijn vraag of dit kwaad kan. Want ik moet namelijk nog maar 3 pillen slikken en dan komt mijn stopweek. Nu heb ik gelezen op internet dat zaadcellen tot wel 5 dagen in je lichaam kunnen blijven leven. Ben ik in de stopweek gewoon goed beschermd ? Ik slik de pil elke dag om 10;00 en ik ben hem deze maand geen een keer vergeten of heb geen diarree of andere bijwerkingen gehad waardoor de pil minder betrouwbaar zou zijn.

groetjes.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat kan geen kwaad. Je bent en blijft gewoon beschermd. Als je de pil tenminste goed inneemt en er geen vergeet

Reageren
    Denise

ik heb de pil wel vandaag een half uurtje / uurtje later ingenomen dan normaal , maar dat kan geen kwaad toch ??

Reageren
    John (moderator)

Dat kan zeker geen kwaad.

Reageren
Reageer op: Stopweek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.