- Nk16 februari 2017 om 11:33
Hoi,
Ik vroeg me af of er dames zijn die een implanon hebben en achteraf al bevrucht waren voordat ze de implanon hadden geplaatst.
Het zit namelijk zo dat ik deze week een afspraak heb staan om een implanon te laten inbrengen. Maar ik heb 2 dagen geleden wat bruin bloedverlies gehad en een week geleden eenmalig rozige afscheiding en wat bij het afvegen. Mijn vriend denkt dat dit een innesteling was. Maar ik twijfel erover want dan zou het alleen heel snel zijn gegaan aangezien we alleen afgelopen weekend onveilig seks hebben gehad maar wel ‘optijd’ zijn gestopt.Nu vraag ik me af dat als ik de implanon laat zetten en het achteraf wel een innesteling bleek te zijn wat dit voor effecten heeft …
Groetjes
6 reactiesReagerenNk16 februari 2017 om 12:31?????
ReagerenJohn (moderator)
16 februari 2017 om 12:35In principe zou dat niet kunnen.
Het spiraaltje wordt meestal tijdens of vlak na de menstruatie ingebracht. Je bent dan zeker niet zwanger en het spiraaltje is direct betrouwbaar.
ReagerenNk16 februari 2017 om 12:42Het ging om een implanon. Staafje in de arm
ReagerenAnoniem16 februari 2017 om 12:43vanwege een lange wachtrij moest ik dus een afspraak maken ook al viel dit buiten mijn menstruatie. De assistente van de gynaecoloog zei me dat het niets uit zou maken of het tijdens mijn menstruatie was of niet …
ReagerenNk16 februari 2017 om 12:45nu had ik vandaag gebeld en de situatie voorgelegd maar ze vonden het te vroeg voor een eventuele innesteling.. dus gaat de afspraak gewoon door
ReagerenJohn (moderator)
16 februari 2017 om 13:51Dat was stom… Â er stond inderdaad implanon.. Excuseer…
Reageren