- Anoniem6 februari 2017 om 20:06
Hoi allen ,
Een vraag, ik ben aan het einde van de 3e week (vorige week zaterdag ) een pil vergeten en een dag daarvoor heb ik seks gehad met mijn vriend. Ik ben vorige week maandag gestopt met de pil om mijn stopweek in te gaan. Ik ben na mijn idee niet ongesteld geworden , Héél klein beetje bruine afscheiding, slijmerig. 2 dagen , verder geen menstuatiepijnen die k normaal altijd heb. vandaag ( maandag ) weer gestart met de pil. Ik heb wel last van stekende hoofdpijn vooral hij het opstaan, winderigheid , en lichte steken in mijn zij. Kan ik zwanger zijn? Of ben je in je 3e week van de strip niet vruchtbaar ? Ik heb een zwangerschapstest gedaan maar die toont negatief, miss te vroeg?? Bedankt alvast 🙂
1 reactieReagerenJohn (moderator)
6 februari 2017 om 22:14Als je in derde week van de strip een pil vergeet, is er kans op een zwangerschap tenzij:
Je na het vergeten van de pil een stopweek start, of de pilstrip verder afmaakt en zonder stopweek doorgaat met de volgende pilstrip. Â Dat heb je beide niet gedaan. Het was verstandig geweest om de bijsluiter een keer te lezen. Voor een zwangerschapstest was het nog veel te vroeg. Maar zwangerschapssymptomen kun je eigenlijk ook nog niet hebben. Je kunt 2 tot 2,5 week na de onbeschermde seks een test doen.
Reageren