Home / Anticonceptie & abortus / Onveilig / zwanger?
Ik heb een probleem..
Op 2 december was mijn laatste ongesteldheids dag en heb ik mijn pil weer geslikt. Normaal word ik rond de 26e weer ongesteld alleen slik ik de pil door nu op huisarts advies. Nu ben ik op 1 januari de pil vergeten en heb die avond seks gehad. Ik heb dag erna de pil gepakt ( njet binnen 12 uur ) en ook nog mijn gewone pil op die dag wat ook de bedoeling is. Nu ben ik bang dat ik dus zwanger ben & of ik nog beschermt ben.
Als je doorslikt en je nu aan de tweede achtereen volgende strip bezig bent, is er niets aan de hand.
ik heb wel vandaag ook onveilig seks gehad. Ben ik wel echt veilig of kan ik beter een Morning after pill halen?
Heb momenteel de bijsluiter niet bij daarom!
Zoals ik al schreef: Als je doorslikt en nu met de tweede strip bezig bent is er niets aan de hand.
Als je nu onnodig de MAP gaat nemen, is de pil niet meer betrouwbaar tot na de volgende stopweek.
Ok ik twijfel. En snap er niet veel meer van..... 2 November voor het laatst ongesteld geweest. 16 November sex gehad met condoom. Heel genant condooms afgelezen en blijven zitten in me vagina.... 17 November direct de MAP gehaald en geslikt. Nu de 18,19 en de 20 ste ongesteld geweest. Maar sindsdien niet meer..... En maak me nu erg zorgen dat ik eventueel zwanger ben. ..... Wat moet ik nu doen?
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!