Zoeken Vraag het forum

wanneer veilig vrijen na stopmaand

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Eva

Hallo,

Doordat ik de pil vergeten was en in mijn derde week zat, heb ik een stopweek ingelast. deze duurt echter iets langer dan ik in eerste instantie gepland had; ik heb nogal vaak last van ‘down under’ en wil eens kijken wat het met m’n lichaam doet als ik een maand stop. Over 3 weken (4 weken nadat ik de laatste pil nam) ben ik van plan de pil weer te gaan slikken.

In plaats van een stopweek, heb ik dus een stopmaand. Kan ik vanaf de eerste pil weer veilig vrijen of, net als wanneer je begint, pas na een week?

Bedankt!

1 reactie
    Reageren
    Eva

Volgens mij is het zo dat als ik op de eerste dag van mijn menstruatie begin, ik dan meteen beschermd ben. Als ik later begin, niet. Ik heb m’n eigen vraag beantwoord. Oké doei, fijn 2017

Reageren
Reageer op: wanneer veilig vrijen na stopmaand
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.