- Anoniem9 januari 2014 om 20:54
Hallo,
Ik heb sinds 1,5 jaar het probleem dat ik af en toe een dikke lip krijg, of een deel daarvan.
Het is zomaar uit het niets ontstaan en sindsdien komt het ca. 1x per maand in meer of mindere mate voor.
Ik vermoedde in 1e instantie dat dit een allergische reactie is op onze kat. Ik heb via de huisarts een allergietest laten doen. Daaruit bleek dat ik een pollenallegrie heb. De huisarts zei me toen dat ik het dan niet in de winter zou moeten krijgen.
Ik heb het even afgewacht, maar toch blijkt het in de winter wel voor te komen. Weer mee terug naar de huisarts, maar deze zegt me niet te kunnen helpen aangezien het niet duidelijk is in welke ‘hoek’ de allergie moet worden gezocht.
Ik vind het best eng omdat ik bang ben dat het wel eens naar mijn keel zou kunnen slaan. Huisarts vind ik erg terughoudend.Heeft iemand hier ervaring mee?
Wat zou het kunnen zijn? En kan ik echt geen test doen als het niet bekend is in welke hoek het gezocht moet worden?1 reactieReagerenTandor19 januari 2014 om 20:59Uiteraard is het mogelijk een uitgebreide allergietest te doen.
Reageren
Vraag de huisarts om een verwijzing.