- Anoniem22 december 2013 om 18:58
Hallo
Ik heb al enkele weken last van jeukende plekken op mijn lichaam. Onder de week valt het eigenlijk nauwelijks op maar als ik dan uit mijn bad kom staat mijn rug, nek en borstkas vol met rode grote vlekken en in het midden witgele vlekken zoals een grote muggenbeet eigenlijk. Het jeukt heel erg veel en daarna na een halfuur is het weer over. Ik heb die vlekken altijd daar en altijd die keer als ik uit het bad kom.
Kan dat omdat ik te warm water gebruik om me te wassen?
20 reactiesReagerenTandor122 december 2013 om 19:17Zou je een foto van de vlekken kunnen plaatsen?
ReagerenAnoniem22 december 2013 om 19:23Ze zijn eigenlijk weer verdwenen.. Het is raar.. Maar de volgende keer als ik een bad neem zal ik een foto nemen als ze weer verschijnen.
ReagerenTandor122 december 2013 om 19:31Wat gebruik je in bad(badschuim of iets dergelijks)
ReagerenAnoniem22 december 2013 om 19:39Ik gebruik Fa shower lotion..
ReagerenTandor122 december 2013 om 19:53Als ik het goed begrijp gebruik je die dus in bad. Ligbad dus.
ReagerenAnoniem22 december 2013 om 20:01Ja, ik gebruik deze in een ligbad en ik gebruik deze al een paar maanden…
ReagerenTandor122 december 2013 om 20:07Het is een douchegel dat in principe niet geschikt is voor in bad. Het is dus heel goed mogelijk dat het een allergische reactie geeft.
Als je de douchegel dus in de douche gebruikt kan het zijn dat je er dan geen last van hebt omdat de inwerkingstijd op de huid anders maar vooral korter is.
Ik raad je aan om in ieder geval een ander badschuim/gel te gebruiken.
Onderstaand badschuim/gel kan helpen je huid weer tot rust te brengen.[attachment=767]badedasclassic.jpg[/attachment]
ReagerenAnoniem22 december 2013 om 20:09Tandor122 december 2013 om 20:17Dank je wel. Ook voor jou prettige feestdagen en een voorspoedig 2014.
ReagerenAnoniem12 januari 2014 om 16:29Hoi, ik heb jouw product nog niet uitgetest dus ik was me nog steeds met Fa. De jeuk is toch niet zo erg. Maar moest je nog geïnteresseerd zijn in de vlek. Ik heb een foto gemaakt want nu had ik er juist eentje op mijn hand na mijn bad 🙂
De eerste foto is dus die dat ik genomen heb en daarnaast heb ik het in paint een beetje proberen tekenen hehe en de tweede foto vond ik op het internet die erop leek.
Nu wat ik opmerk vandaag. Als ze verdwijnen worden die gele plekken groter en dan is het weg en de jeuk is dan ook weg. Misschien als er andere dit ook hebben. doei
ReagerenAnoniem12 januari 2014 om 16:30Anoniem12 januari 2014 om 16:31hmmm die lukt dus niet om erop tezetten wel die van op het internet is gelukt dusja… ok dan doei
ReagerenTandor112 januari 2014 om 18:27De plek ziet er toch uit als een allergische reactie. Ik zou er toch een keer mee naar de huisarts gaan
ReagerenAnoniem19 januari 2014 om 19:40Hoi, ik ga nog 1 keer proberen om de foto up te loaden. Deze keer was het weer een grote plek.. het is dus een allergische reactie op het product. 🙂
Ik had een andere gekocht maar die stinkt haha xDJe ziet het misschien niet zo goed (als je de foto al ziet tenminste) maar het is dus een grote rode vlek en in het midden een soort geelachtige bubbel eigenlijk bijna mijn huidskleur. En na mijn badje jeukt het en daarna verdwijnt het. ziezo bedankt voor de hulp 🙂
groetjes
Reageren
[attachment=843]ditisgeenmuggenbeet.JPG[/attachment]