Zoeken Vraag het forum

Het lijken op muggenbeten maar dat zijn ze niet.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo .. ik weer

Ik gebruik nu dove go fresh

Het punt is ik heb ze nog steeds..die vlekken

Nu heb ik ook last van rode puntjes en roze vlekken zonder de gele bulten in het midden en ik lig gewoon op mijn bed. Dus niet in bad. Dit heb ik nu al 2 dagen.
    Dit gebeurt alleen op mijn borst(bovenaan) en mijn rug (schouders). Er was nu wel een vlek op mijn buik ook..

Kan het een huisstofmijt zijn.. of iets anders. Iemand nog ideeën. Het jeukt redelijk veel.

John (moderator)

Ik denk dat je er toch goed aan zou doen als je de huisarts om een verwijzing vraagt naar het ziekenhuis om een uitgebreide allergietest te laten doen

Reageren
    Anoniem

Ik had juist gedaan met dansen en ik had weer een grote plek vanvoor en een harde plek op mijn rug. Dus het komt door het zweten en de warmte dan waarschijnlijk, niet?

Reageren
    John (moderator)

Dat zou kunnen maar ook in dat geval zou het een allergie kunnen zijn.
    Dus op naar de huisarts.

Reageren
    Anoniem

Hey ik was uiteindelijk naar de huisarts geweest.. hij heeft me pilletjes voorgechreven.. hij wist niet wat het was.. het kon van alles zijn zei hij.. Met de pilletjes ben ik ondertussen gestopt omdat ik er zo moe van werd.. Ik sliep overdag enzo..

Het is soieso een allergische reactie want ik heb dezelfde reacties als er katten zijn en ik weet dat ik daar allergisch voor ben.. Ik neem enkel het pilletje als het heel erg is..

Dit wou ik laten weten voor het geval er anderen van last zijn.. Ik kan niet op de naam komen van het pilletje maar het was een lange en moeilijke naam ghehe

Groetjes

Reageren
    Anoniem

Kan netelroos zijn allergie van water. Toen mijn zoon klein ws had hij dit heel vaak. Na het zwemmen. Na douchen. Zei het tegen de kinderarts en die verklaarde mij voor gek. Nu dan gaan we testen. Natte lap op scheen been en na een 5 min ging het zwellen. Alleen hij had geen jeuk maar pijn. Of het jeukt of doet pijn. Ik zeg ptobeer het uit.

Reageren
Reageer op: Het lijken op muggenbeten maar dat zijn ze niet.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Schurft of eczeem: wat is het verschil?

4 min leestijd

Schurft: oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Schaamluis: oorzaak, symptomen en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.