- Anoniem6 juli 2013 om 19:48
Toen ik een lekker potje aan het tennisen was, werd ik vanmiddag ineens gestoken in mijn nek door een (onbekend) insect, geen idee wat het was, maar aangezien ik nogal bang aangelegd ben, begon ik te hyperventileren en raakte ik nogal in paniek. Uiteindelijk kon ik toch weer wat tot rust komen, ik voelde het wel wat prikkelen (branden) in nek , maar verder was er ook niets. Nu zit er op die plek in me nek wel een kleine bloeduitstorting, is dit een slecht teken? Verder ben ik moe, maar dat komt volgens mij niet direct door de steek, ook is mijn nek niet opgezet, jeukt het niet en/of doet het geen pijn meer, behalve als ik met me vinger erop druk. Iemand ervaring? Is dat een halve – steek ofzo?
4 reactiesReagerenharma6 juli 2013 om 19:59de bloeduitstorting kan ook komen door dat je de steker hebt weggerukt uit je huid door er langsheen te slaan met je hand (denk ik dat je deed?) of door er overheen te wrijven na de tijd. bij mijn weten kan dit bloeduitstortinkje geen kwaad maar hou het voor de zekerheid in de gaten want van sommige dazen kun je een klein infectietje krijgen; maar dat komt zelden voor dus maak je niet ongerust.
ReagerenQuote8 juli 2013 om 17:21Als het er zo uit gaat zien https://www.google.fr/search?q=beet+teek+lyme&client=firefox-a&hs=yGb&rls=org.mozilla:nl:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=8PTaUZrrPIKm0QWB-ICgDg&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1067&bih=469 dan naar de dokter! Dit zijn beten van teken die besmet zijn met Lyme.
ReagerenWendy8 juni 2018 om 14:13De link werkt niet.
ReagerenSteker23 augustus 2018 om 15:05- Ik heb een grote blauwe plek ben daar 2x gestoken maar weet niet door wat?