Zoeken Vraag het forum

mijn zoontje is gestoken door wesp

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • nicky

hoi graag zou ik willen vragen of iemand weet of deze symptomen een allergische reactie zijn op een wespen steek mijn zoontje is gisteren namelijk gestoken door een wesp de hangel is niet blijven hangen deze zat nog steeds in de wesp zijn voet werd onmiddelijk wit met rode vlekken rondom en klaagde plots van moeheid en tegen de avond begon hij tijdens het ademen te ratelen s’avond heb ik hem dan supotje opgestoken omdat hij redelijk veel pijn had nu vanmorgen bleek dat hij een enorm lopende neus heeft met groene gele slijmen… en nog steeds rattelen en niezen zijn voet is nog steeds een witte plek met allemaal rode vlekjes er rond. weet iemand hiermee raad en of dit een allergische reactie is

2 reacties
    Reageren
    Lana

Klinkt wel als een allergische reactie. Ik zou er een dokter naar laten kijken. Een supotje, bedoel je een zetpil? Laat je weten hoe het verder gaat met je zoontje?

Lana

Reageren
    Anoniem1
Reageer op: mijn zoontje is gestoken door wesp
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Schurft of eczeem: wat is het verschil?

4 min leestijd

Schurft: oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Schaamluis: oorzaak, symptomen en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.