- sara4 februari 2011 om 21:07
Hoi Allemaal,
Ik heb laatst te horen gekregen dat ik een zware huisstofmijt allergie heb. nu wil ik graag weten waar ik speciale dekbedden en kussens enz. kan kopen??
Heeft iemand enige idee??? ( gelieve geen webshop!!)
Bedankt!!7 reactiesReagerenKrent4 februari 2011 om 21:09Waar woon je?
ReagerenBas5 februari 2011 om 18:15Bedoel je synthetische dekbedden/kussens?
Reagerensara7 februari 2011 om 22:34ja Bas dat den k wel, want op alle allergie webshops staat iets over syntetische dekbedden/kussen. betekent dit dat ik alle syntetische dekken/kussen kan kopen of moet t wel eeen speciaal syntetische stof zijn???
ReagerenAnoniem8 februari 2011 om 18:21Lees de informatie van de Nederlandse Huisartsen vereniging over astma en allergie:
Astma en allergie
Reageren
http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_voorlichting/NHGPatientenbrieven/NHGPatientenbrief/PBR1b.htmPanda8 februari 2011 om 18:23In de praktijk blijken synthetische dekbedden een betere voedingsbodem te zijn voor allergenen. Synthetische dekbedden bevatten vaak meer huismijt dan donzen dekbedden. Laat u bij uw keuze voor een goed bij uw aandoening passend dekbed goed voorlichten.
ReagerenYvette Bakker11 juni 2013 om 12:46Ik heb laatst ook een speciaal dekbed gekocht bij De Texelse Slaapfabriek, zij verkopen dekbedden met diverse materialen en kunnen je altijd een passend advies geven! Ik ben happy met m’n 4 seizoenen dekbed.
ReagerenAnoniem11 juni 2013 om 14:38Tsja, maar ik ben allergisch voor dons en huisstofmijt 🙁
Reageren