- Een dame4 augustus 2023 om 22:29
Na 1 capsule amoxycilinne werd ik een paar uur later erg duizelig en beroerd , men zegt dat duizeligheid maar zelden voorkomt en dat niet van de AB zou komen wat leert de ervaring hierover en hoe lang blijf ik me zo voelen ben gestopt na die ene capsule
6 reactiesReagerenSuus5 augustus 2023 om 08:32Hetzelfde antwoord als bij je andere topic:
Neem contact op met de huisartsenpost en overleg daar of je klachten normaal zijn of niet.
Dat is handiger dan gewoon stoppen met voorgeschreven medicatie en vervolgens op een forum (waar geen artsen zijn) advies vragen.
ReagerenEen dame5 augustus 2023 om 11:47Ik vraag geen advies ik vraag herkenning maar dan moet ik denk ik op een ander forum zijn en ja natuurlijk ben ik al bij de dokter geweest met deze klachten zoals gezegd zeggen ze komt zelden voor dus vandaar mijn topic en vraag
ReagerenSuus5 augustus 2023 om 12:04Dan is het handiger er bij te zetten dat je bij de dokter bent geweest en wat het advies van de dokter dan was en of je in overleg met je huisarts gestopt bent.
Dat maakt het makkelijker om je vraag te begrijpen en te beantwoorden.Ik kan nu namelijk wel reageren dat een vriendin van mij vorig jaar ook na de eerste paar pillen zich niet lekker voelde,maar daar heb jij weinig aan.
Reageren
Want wat daarna het advies is, is aan een arts en afhankelijk van de situatie.
Mijn vriendin haar huisarts zei dat ze moest doorgaan met de kuur en eerst aan moest kijken of de bijwerkingen zouden verminderen, omdat ze absoluut een kuur nodig was.
En dat was idd het geval,haar klachten gingen na een paar dagen over.Een dame5 augustus 2023 om 12:23Dank voor je reactie idd ha dik meer kunnne neerzetten maar mijn vraag was eigenlijk alleen of meer mensen al gelijk duizelig werden na 1 capsule , naar worden van AB gebeurt meestal wel met darmen en buik ,was je vriendin ook duizelig het schijnt dat amoxycilinne nogal een vervelend AB kuur is
ReagerenSuus5 augustus 2023 om 13:09Ja,zij werd ook licht in haar hoofd en misselijk.
Reageren
Verder had ze van haar darmen geen last, alleen een constant wee gevoel in de maag.
Maar dat ging na een paar dagen dus over, toen ze aan de antibiotica gewend was, om het zo maar te zeggen.Een dame5 augustus 2023 om 15:10Dank je , bij mij was het heftig duizelig heel vervelend maar denk dat meer mensen. Dat hebben nu ik jou bericht lees
Reageren