- anoniem25 juni 2018 om 15:47
Ik heb na lang zoeken latexvrije condooms gevonden die ik wel kon gebruiken, dacht ik. Want nu heb ik dus wel een reactie erop gekregen, maar ik vermoed dat het van het glijmiddel is. Heb ik niet bij stil gestaan, maar in glijmiddel zitten een hoop dingen waar ik niet tegen kan. Daarna had ik jeuk en afscheiding. Dat is een tijd weg geweest, ook na de seks, maar nu heb ik het weer. De huisarts wil wel kijken met die eendenbek, maar gebruikt dus ook glijmiddel waar ik niet tegen kan. Wat moet ik nou? Ik heb nog geen glijmiddel gevonden waar geen verboden ingrediënten inzitten
2 reactiesReagerenCatootje25 juni 2018 om 16:03Zou het niet weten. Je zou nog een pessarium zonder latex kunnen overwegen. De normale zijn wel van latex maar de Caya niet. Moet wel in combinatie met een zaaddodend middel dus het kan uitzoeken zijn welke je wel kan hebben. Lastig. Het kan ook zinvol zijn om te kijken of je wat aan die allergie kan doen. Zo kunnen bepaalde vruchten, waar een stofje in zit dat lijkt op latex het verergeren.
Reagerenanoniem28 juni 2018 om 14:12Bedankt, ik ga ernaar kijken
Reageren