- ick20 juni 2018 om 10:53
hoi! ik ben een man van 28 jaar. ik heb een week geleden keel ontsteking gehad en is gelukkig overgegaan maar de laatste 4 dagen gemerkt dat ik heel erg uitgeput ben. ik heb ook elke morgen als ik uit mijn bed stap en een rondje ga lopen dat ik overal rode bultjes krijg (uitslag)
die verdwijnen einde van de dag weer en heb daar in de avond geen last van.
ik heb ook soms een drukkend gevoel op mijn borst en moet veel zuchten. ik dacht eerder aan hyperventilatie maar ik ben van mening dat dat niet geval is. wat is het beste om te doen? kan ik een pfeifer test doen? en wat als ik dat heb? er is dan niet veel aan te doen toch?heel erg bedankt
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 juni 2018 om 11:32doe om te beginnen eens de test op:
Reageren
https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/ick28 juni 2018 om 17:39ok ik heb de test gedaan, ik had 52 dus dat kan dus hyperventilatie zijn. ik word er helemaal gek van, het drukkende gevoel is alleen maar erger geworden en houd nu al een week lang aan..
hoe los ik dit op. ik had dit 2 maanden geleden ook maar dat ging uit het niets over. helemaal geen last meer en nu uit het niets bam! is het weer terug. ik heb ook overal spiertrekkingen.
ReagerenJohn (moderator)
28 juni 2018 om 17:40ga naar een fysiotherapeut voor ademhalingsoefeningen…
Reageren