- bloempje21 februari 2018 om 10:07
Hoi mijn vraag is waar ik een kambokuurtje kan halen ? Of gaat dit enkel via de huisartst. Alvast bedankt !
1 reactieReagerenCatootje21 februari 2018 om 19:13@Bloempje. Tegenwoordig kan je heel makkelijk van alles googlen hoor.
Reageren
bij de dokter krijg je vooral medicijnen die symptomen bestrijden. Bij jouw klachten denk ik het beste zorgen voor je hele gezondheid. Misschien met hulp van een natuurgenezer, die uittest wat jouw lichaam nodig heeft. Zelf wat laten uittesten door iemand die dat goed kan.
Heb zelf net een Kambo-kuurtje achter de rug. Het is het gif van een kikker, dat wordt aangebracht op je huid. Gebeurt vaak in een groep. Kort daarna word je eventjes niet lekker. De meeste mensen moeten dan braken. Omdat je van tevoren nuchter verschijnt is dit trouwens vooral heel veel water (je moet van tevoren veel water drinken), wat slijm en wat gal. Zo raak je heel veel afvalstoffen kwijt en je immuunsysteem wordt versterkt. Het klinkt misschien niet aantrekkelijk maar naderhand voel je je opgelucht. Hierna ga je even liggen om bij te komen. In eerste instantie doe je dit drie keer; daarna als het nodig is.
Doe vooral waar jij je goed bij voelt. Bij mij zijn mijn klachten nog niet over maar ik voel me een stuk beter en helderder. Er zit een centrum in Capelle a/d IJssel.