Zoeken Vraag het forum

Ghb

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Alias

Ik heb een vraag , soms heel af en toe gebruik in een klein beetje ghb. Echt Maar 1.5 , maar de laatste keer ging dat helemaal niet lekker. Rillen duizelig , en daarna keelpijn verkouden
    Ik had er nooit last van , maar nu ineens wel ?
    Mijn vraag herkennen mensen dit ?
    Voor nu ben ik er helemaal mee gestopt

2 reacties
    Reageren
    Wende

Nee. Bij overdosering ben ik er wel eens duizelig en misselijk van geworden. Ook wel mensen van out zien gaan. Maar verkoudheid lijkt me puur toeval.

Zere keel kan je trouwens wel krijgen als je ghb niet goed geproduceerd is of je pure gbl drinkt. Heb je ghb uit hetzelfde flesje gebruikt als de vorige keer? Heb je wel eens de ph-waarde getest? Je kunt ghb tegenwoordig ook weer laten testen op een aantal plekken in Nederland.

Maar niet gebruiken is natuurlijk nog beter. Na een aantal keer wordt het steeds minder leuk en de (verslavings)risico’s alleen maar groter

Reageren
    Alias

dank je voor de reactie

mijn ghb is getest en wel by een erkend punt dus daar kan het niet aanliggen

misschien gewoon verkeerd gevallen zou het dan kunnen zijn ?

over vaker gebruiken en minder effect daar ben ik het mee eens.

ik ben ermee gestopt na enkele keren , die bewuste avond was gewoon. De letterlijke druppel

Reageren
Reageer op: Ghb
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Opvliegers: wat zijn het, wat veroorzaakt ze en wat helpt?

4 min leestijd

Hoe lang duurt de overgang en wanneer begint het?

4 min leestijd

Anticonceptie en de overgang: wanneer stop je en hoe herken je de overgang?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.