Zoeken Vraag het forum

Allergie, hoge bloeddruk.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb al meerdere keren hier op dit forum vragen gestelt over netelroos. Nu heb ik dus last van hoge bloeddruk en voel ik als ik mijn handen zegmaar ergens tegen aan zet voel ik mijn hart in mijn vingers kloppen. Ook heb ik last van hardkloppingen. Soms is het erger dan de ene keer maar ik heb er wel voordurent last van. Zelfde geld voor de kloppingen in mijn vinger. Soms is het erger dan andere keren. Ook heb ik wat opgezette kliertjes in mijn nek en last van netelroos. Nu vroeg ik mij af of hier wat aan te doen is.

5 reacties
    Reageren
    Anoniem

Ook heb ik vaak het gevoel dat mijn ogen branden. Hoe kan dit?

Reageren
    John (moderator)

Als je hoge bloeddruk hebt, is het toch goed om met de klachten naar de huisarts te gaan. Het is moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen.

Reageren
    Anoniem

Ik ben al twee keer naar de huisarts geweest om mijn bloeddruk te laten meten, ik ben 17 jaar oud en er is mij twee keer vertelt dat het gewoon oke was. Volgensmij waren de resultaten rond de 130.

Reageren
    John (moderator)

Waarom denk je dan dat je last hebt van hoge bloeddruk?

Ik denk dat je iets teveel op je hartslag aan het letten bent. Dat geeft alleen maar onrust.

De kliertjes zijn aanwezig omdat je gordelroos hebt .

Reageren
    Catootje

Misschien goed om te beginnen met goed voor je voeding te zorgen. Beter de snelle suikers een beetje vermijden. Bij netelroos kan een overgevoeligheid voor histamine een rol spelen. Daarnaast heb je misschien wat aanvulling nodig, vitaminen, mineralen. Veel mensen komen bijvoorbeeld magnesium tekort. Ook zorgen voor de juiste vetzuren. goed voor je gezondheid zorgen kan op deze manier al schelen in allerlei vage klachten. Ook natuurlijk lichaamsbeweging en ontspannen ademen.

Reageren
Reageer op: Allergie, hoge bloeddruk.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB