Zoeken Vraag het forum

Wanneer is ALCOHOL uit je bloed? (CBR)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Alias

Ja je moet ook echt bewijs aanleveren dat je hem hard nodig hebt voor werk bijvoorbeeld. Gewoon zeggen dat je hem nodig hebt is niet voldoende. Ik heb een werkgeversverklaring en werktijden aan moeten leveren waaruit bleek dat OV onmogelijk is op mijn werktijden.
    Maar goed, nog maar 4 weken en dan mag je weer autorijden! Nog heel even doorbijten.

Izzy

Wanneer kam ik gaan bloedprikken na het betalen van de uitvoeringskosten?

Kan iemand het mij vertellen ?

Reageren
    Puk

Geduld komt echt🫣

Reageren
    Alias

@Izzy

Het duurde bij mij bijna drie maanden voordat ik een afspraak kon maken.

Reageren
    Ollie

Als je deze rotzooi allemaal achter rug hebt is het ook nog eens moeilijk om een autoverzekering af te sluiten

Reageren
    Puk

Ja maar denk eens als een verzekeringsmaatschappij  is wel logish

Reageren
    Izzy

@ klaas

Heb jij al een afspraak voor je onderzoek ?
    Zo ja hoelang duurde het nadat je uitvoeringskosten heb betaald?

Reageren
    Puk

Izzy binnen 6 weken

Reageren
    Izzy

@ puk thnx

Reageren
    Izzy

@puk

Hoe gaat dat in ze werk?
    Moetje eerst bloed afgeven en paar weken daarna op gesprek komen of doen ze het allebij op 1 dag ?

Reageren
    Puk

Eerst bloed dan na een paar weken onderzoek paar weken erna de uitslag

Reageren
    Ollie

Als je rijontzegging voor bij is stuurt OFJ jee rijbewijs gelijk naar jou op of stuurt hij dat naar het cbr ? Anders mag hij hem wel wat eerder opsturen dan afwachten tot mijn rijontzegging voorbij is

Reageren
    Puk

Als je alles testen gehaald hebt krijg je hem terug anders niet en je hebt hem op de dag dat het afgelopen is

Reageren
    Puk

Ollie maar dit is je 2e keer toch ik hoorde dat je het dan meestal niet haalt je hebt er dan niks van geleerd malle molen cbr

Reageren
    Ollie

@puk nee dit is mijn eerste keer ,mijn rijbewijs is voor 6 maanden ingehouden door ovj ,ik heb nog 3 maanden te gaan ,en verder heb ik niks gehoord van het cbr ,wat ik bedoel is als de 3 maanden voorbij zijn stuurt de ovj mijn rijbewijs naar me op of gaat die het opsturen naar het cbr ? Want anders mag hij het nu opsturen zodat ik ook sneller actie kan ondernemen ,begrijp je wat ik bedoel

Reageren
Reageer op: Wanneer is ALCOHOL uit je bloed? (CBR)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.