- Koekjes9 januari 2023 om 11:15
@puk
ik mocht aleen op maandag t/m donderdag vloedprikken. Dit moest uiterlijk 2 weken voor het onderzoek gebeuren. Heb aankomende week mijn onderzoek
Puk9 januari 2023 om 13:36@ glaasje prik bloedprikken dat is toch in je eigen plaats mag ik hopen en sochtends vroeg 🙏 welke dag heb je het gesprek
ReagerenPuk9 januari 2023 om 14:08Ik heb bericht krijg eerst een telefonische intake 😵💫 daarna moet ik nog op locatie snap er niks van
ReagerenKoekjes9 januari 2023 om 15:42@puk
denk dat je mij bedoeld ipv glaasje prik.
maar heb inderdaad bloed geprikt in de buurt. Je kan ip het site van het cbr zien welke ziekenhuizen zijn aangesloten. Ik hoefde niet nuchter te zijn tijdens het prikken. Het gesprek is aankomend week voor mij.Mijn “telefonische intake” en het gesprek zelf is op locatie. 2,5 uur heen 2,5 terug er naar toe rijden.
ReagerenPuk9 januari 2023 om 15:54@ koekjes
Ik krijg het bloedprikken en het gesprek in 1 x op locatie Rotterdam maar dat hoor ik na de telefonische intake
Telefonisch is apart dat is de medische intake
ReagerenPuk9 januari 2023 om 17:34Hoop dat ik gelijk mag bloedprikken na de medische intake duurt zo lang allemaal zit al op 4 maanden
ReagerenPuk9 januari 2023 om 18:16En Rotterdam hebben ze zaterdag ook onderzoeken gelukkig 🙏
ReagerenBassie9 januari 2023 om 18:32Okay dan, vandaag de 1e rekening aan cbr betaald van €433 en nu net een aangetekende brief gehad dat ik in maart moet voorkomen.
ReagerenPuk9 januari 2023 om 18:56@ bassie jeetje heb je al een datum wat fijn ik heb nog niks gehoord qua voorkomen
ReagerenKoekjes9 januari 2023 om 19:16&puk
ik moest met 6 weken nuchter bloed prikken en heb aankomende zaterdag onderzoek.
mijn advocaat denk dat er misschien geen rechtzaak komt omdat het alleen matriele sxhade is en ik m anders niet binnen 10 dagen had terug gekregen. Als alles goed gaat krijg ok m eind februari terigp
ReagerenPiet9 januari 2023 om 19:20Koekjes wil je zeggen dat je je rijbewijs hebt volg je niet
De advocaat kan zeggen wat hij wilt met zoveel achter het stuur komt echt wel voor hoor en ze houden zich echt wel aan de termijn mits de strafzaak anders beslist je moet blij zijn de eerste x het onderzoek te halen en na 8 9 maanden je rijbewijs te hebben
ReagerenKoekjes9 januari 2023 om 19:20@ bassi
Reageren
Binnen 2 dagen krijg je ook de rekening van 864 geloof ik en dan weekke erop onderzoek inpalnnenAnoniem9 januari 2023 om 19:22@ koekjes binnen 10 dagen je rijbewijs terug en daarna naar het cbr sturen betekent dat het niet van je rijontzegging afgaat wil je niet ontmoedigen 😬 plus zoveel ugl komt echt wel voor en die bepalen wanneet je het terug krijgt
ReagerenPuk9 januari 2023 om 19:25@ bassie het cbr moet binnen 6 weken je een verwijzing geven was hij mij de 5e week
Hoop dat ze jou sneller helpen 🙏💋
ReagerenPuk9 januari 2023 om 19:36@ koekjes ik had geen schade en ik heb 9 mnd 🙏 maar hoop oprecht dat je advocaat gelijk heeft
Reageren