- blauw4 januari 2023 om 00:13
@mj hoef jij geen EMA cursus te volgen nu je het onderzoek heb afgerond?
Puk4 januari 2023 om 09:50@ mj wat fijn zeg er is dus hoop
ReagerenPiet4 januari 2023 om 09:51@ mj dus je Rijontzegging is ingekort neem ik aan wat goed zeg
ReagerenPuk4 januari 2023 om 09:53Ik wacht al bijna 16 weken op een oproep voor het onderzoek denk dat ik in een drukke regio zit net als bassie 😆😆🙏🙏
ReagerenPuk4 januari 2023 om 09:58@ bravo ik wacht al bijna 16 weken voor een oproep
Vreemd dat je je rijbewijs terug hebt maar fijn voor je pas wel op met het cbr die gaan het invorderen en dan gaat het niet van je rijontzegging af dus mijn tip bel ovj om te vragen of ze het willen houden 🙏 cbr heeft 6 maanden de tijd
ReagerenBravo4 januari 2023 om 10:26@ Puk Jij wacht ondertussen op de oproep voor het onderzoek toch? Ik heb namelijk nog niets gehoord van ovj over hoe lang ik mogelijk mijn rijbewijs uberhaupt kwijt ben. En ook nog geen cbr melding. Oproep voor onderzoek komt pas na een cbr melding right? En de oproep voor ovj staat daar los van, of begrijp ik het verkeerd? Ik wacht daar dus nu al bijna 9 weken op.
ReagerenPuk4 januari 2023 om 10:30Yep heb 8 dec alles betaald maar geen oproep gehad
Rijontzegging is 9 maanden ik had 880 ugl
Geen je geen zorgen cbr komt vanzelf 🙏
ReagerenKoekjes4 januari 2023 om 11:00@ puk
ik denk dat je telkens niks hoort omdat je rijbewijs nog bij het ovj ligt. Mijne werd in de eerste 10 dagen al naar he tcbr gestuurd en drm begon het allemaa snel te lopen denk ik.
ReagerenBravo4 januari 2023 om 11:03@puk Kreeg jij de ontzegging in een brief van het ovj te horen? En een melding bij cbr is bij jou dus wel bekend? Ik vraag mij namelijk af wanneer ik ga horen hoe lang mijn ontzegging is aangezien ik tot nu toe alleen een brief heb gekregen met mijn rijbewijs, maar geen ontzegging.
ReagerenBravo4 januari 2023 om 11:07PS: Ook nog geen melding bij cbr bekend
ReagerenPuk4 januari 2023 om 11:14@ bravo ik had binnen 10 dagen bericht van ovj
Cbr melding kwam 3 maanden daarna dus geduld komt goed
ReagerenPuk4 januari 2023 om 12:13@ koekjes jij had hem toch terug gevraagd of niet
Ik heb hem laten liggen kon hem terug krijgen maar wil van die rijontzegging af
ReagerenKoekjes4 januari 2023 om 12:22@puk
Ik heb mijn rijbewijs niet teruggevraagd van het ovj. Had net klaagschrift klaar toen ik brief kreef met dat het is door gestuurd naar het cbr. En toen binnen 2 weken alles betaald en afspraak ingepland.
Reageren
volgende week is mijn afspraak.Puk4 januari 2023 om 12:36Koekjes4 januari 2023 om 13:12