- Anoniem14 oktober 2015 om 19:01
Hallo,
afgelopen nacht ben ik de stad in gegaan en ik kan me vanaf 12 uur niks meer herinneren. Ik ben om half 3 gevonden op een kamer van een huisgenoot en heb toen nog overgegeven en een hoop wartaal uitgeslagen. Vervolgens ben ik gaan douchen en vanaf dat moment is alles me weer helder. Ik had natuurlijk al wel wat gedronken maar nog lang niet genoeg om in deze status te geraken. Ik vertrouw er niks van en heb dan ook al bloed en urine laten afnemen bij de dokter. Ze gaan dat nu testen op eventuele drugs. Maar GHB, de meest voor de hand liggende drug, kan waarschijnlijk uberhaupt al niet meer gevonden worden in mijn bloed of urine omdat het langer dan 12 uur na eventuele inname pas is afgenomen.
Mijn vraag is dus, in hoeverre kan ik ervan uit gaan dat ik gedrogeerd ben als de drugstest dit niet uitwijst.
Groet
1 reactieReagerenJohn (moderator)
14 oktober 2015 om 19:17Dat is een moeilijke vraag. GHB is inderdaad niet meer aantoonbaar. Ik weet natuurlijk niet wat je al gedronken had voor dat je out ging. Maar het lijkt er op dat je gedrogeerd bent.
Reageren