Zoeken Vraag het forum

drogering

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

afgelopen nacht ben ik de stad in gegaan en ik kan me vanaf 12 uur niks meer herinneren. Ik ben om half 3 gevonden op een kamer van een huisgenoot en heb toen nog overgegeven en een hoop wartaal uitgeslagen. Vervolgens ben ik gaan douchen en vanaf dat moment is alles me weer helder. Ik had natuurlijk al wel wat gedronken maar nog lang niet genoeg om in deze status te geraken. Ik vertrouw er niks van en heb dan ook al bloed en urine laten afnemen bij de dokter. Ze gaan dat nu testen op eventuele drugs. Maar GHB, de meest voor de hand liggende drug, kan waarschijnlijk uberhaupt al niet meer gevonden worden in mijn bloed of urine omdat het langer dan 12 uur na eventuele inname pas is afgenomen.

Mijn vraag is dus, in hoeverre kan ik ervan uit gaan dat ik gedrogeerd ben als de drugstest dit niet uitwijst.

Groet

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dat is een moeilijke vraag. GHB is inderdaad niet meer aantoonbaar. Ik weet natuurlijk niet wat je al gedronken had voor dat je out ging. Maar het lijkt er op dat je gedrogeerd bent.

Reageren
Reageer op: drogering
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.