- Anoniem16 juni 2015 om 18:42
Hallo,
Ik heb een paar vragen. Ze gaan over MDMA gebruik. Mijn vriend heeft 9 maanden lang MDMA gebruikt is nu net 2/3 maanden gestopt. Deed het in 1 maand ongv 2/4 keer. Eén keer LSD gebruik. Jaar/Anderhalf jaar wiet gerookt. Is die soort van mee gestopt. Sinds hij gestopt is vielen de verschijnselen meer op. Tijd depressie gehad. Voelt zich nog regelmatig slecht. Rare dromen soms. De MDMA pillen waren van 200/220 milligram. Veel afgevallen (5kg). Is nu nog regelmatig down. Wat kan helpen om dit te verbeteren/weg te halen?(Heeft ook last gehad van paniekaanvallen/angstaanvallen).
Zijn hier medicijnen voor of moet het langzamerhand genezen.
Bedankt voor uw moeite.Vriendelijke groet, anoniem
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 juni 2015 om 20:03Ik denk dat hij o.a. last heeft van ontwenningsverschijnselen. Het zou goed zijn om naar de huisarts te gaan en de klachten met de huisarts te bespreken.
ReagerenAnoniem11 juli 2015 om 17:41Ik weet het niet zeker maar veel mdma is slecht voor je serotinine systeem. Elke keer als je weer neemt laat je lichaam alle serotinine los die hij heeft(zeker bij 200/220mg) Dit put het serotinine systeem uit waardoor je op het laatst niet meer veel aanmaakt. Zonder serotinine kan je vaak down zijn.
Reageren



