- Anoniem27 juni 2014 om 05:04
Hallo ik ben 15 jaar oud, ik wil later topsporter worden op de atletiekbaan! (5km) ik sport dus heel veel.en maak me.nogal HEEL veel druk over meeroken of het waar ik last van.heb slecht is voor mijn conditie Maar ik rook soms wel is mee.. mijn vragen: 1. 3x heb ik binnen meegerookt (vorige carnaval)Op carnaval heb ik 3 keer 4-7 minuten in een afgesloten ruimte gezeten waar gerookt werd kan dat al kwaad voor mijn conditie? kkan dat al invloed gehad hebben? 2.Soms rook ik buiten wel is mee als ik tussenuur heb met mijn klas daar roken er 4 van.. en daar draait de klas helaas een beetje om dus zit ik soms buiten met hun in dat tussenuur. kan dat meeroken kwaad in de buitenlucht? 3.en als ik mijn fiets ga pakken moet ik langs een groepje rokende mensen dat duurt gemiddeld 14 seconden en dat is soms elke dag, kan dit invloed hebben? zo niet hoelang moet ik dan.in de buitenlucht staan heeft het wel invloed op mijn conditie? 4. Ik ga over een weekje naar thailand voor 18 dagen, maar er roken er helaas 5 in de groep! 🙁 (totaal 30 man)zou ik daar genieten of meeroken vermijdde? ik zal sws niet veel met die rokertjes omgaan.
Verzonden vanaf Samsung Mobile
1 reactieReagerenJohn (moderator)
27 juni 2014 om 17:32Ik denk dat je je toch echt onnodig zorgen maakt hoor. Roken is slecht. Veel meeroken ook, maar er is geen reden tot overdrijven.
Reageren