Zoeken Vraag het forum

mag ik temazepam gebruiken,

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • johnnyP

hallo ik ben john en heb een vraag, zo stom als ik was ben ik mijn rijbewijs kwijt door drank, ik blowde veel en dronk elke dag een paar biertjes,ik heb nu 6 weken niks gebruikt, en dat gaat goed, alleen ik slaap zo slecht, ik ben naar de huisarts geweest, en kreeg temazepam 20ml. maandag ga ik zelf een cdt onderzoek doen, en de brief van het cbr zegt binnen 4 weken hoor ik waneer ik voor hun bloed moet prikken, ik heb zaterdag temazepam genomen, kan dat kwaad mag ik voor het slapen temazepam gebruiken of kan ik hier op zakken voor de test.
    wie kan mij helpen groetjes john

14 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Beste John,
    Allereerst proficiat dat je al 6 weken niets gebruikt! Hou vol….

Voor de CDT test maakt het verder niet uit of je 1 temazepam van 20 mg neemt voor het slapen gaan. Deze test is specifiek voor alcohol gebruik.

Wees wel alert bij het gebruik van temazepam! Het is verslavend. Probeer indien mogelijk:
    a. ze niet dagelijks te nemen
    b. probeer ook een keer een halve te nemen en kijk of ket werkt.
    c. stop voor een week als je ze 4 weken hebt gebruikt.

Verder wens ik je veel succes! Blijf volhouden.

Groet
    Tandor

Reageren
    johnnyP

dankje Tandor

Reageren
    Gus

Beste John,
    Zoals Tandor al schreef maakt het niets uit voor de alcohol test, maar. . . waarom je hersens zó belasten met eerst alcohol en aansluitend Temazepan??
    Temazepan werkt verslavend, heeft een grote invloed op je geest en er zijn noal wat bijwerkingen/contraindicaties !
    Wat Tandor al schrijft: probeer zo snel als mogelijk te minderen; tenslotte kun je wél leven met een slaaptekort (ok, het is vervelend), maar met een verslaving en alles wat daarbij komt, niet! ! !
    Blijf volhouden ! ! ! !
    Groetjes, Gus

Reageren
    H

Allereerst gefeliciteerd met je succes, John!