- XTC VRAAG27 september 2012 om 06:56
Heyy, ik had een vraag, we gaan aankomende vrijdag met een groepje xtc gebruiken, een meisje uit de groep heeft vooral vroeger last gehad van hartkloppingen, kan een kwart van een xtc pil kwaad voor haar? of kan dit gewoon?
Alvast bedankt 🙂
6 reactiesReagerenGus27 september 2012 om 13:02Nou, dat hangt af hoe de xtc versneden is: zit er veel speed in en weinig xtc, dan zou het in principe niet goed voor haar zijn.
Reageren
XTC op zich is volgens mij (maar ik ben geen arts en ik weet ook niet waar de hartkloppingen vandaan komen) niet zo erg voor hartkloppingen.
Maar overdaad schaadt : dus weinig van innemen (dat geldt voor iedereen).
Groetjes en feest ze!
GusLana27 september 2012 om 13:53Ik zou het niet doen.
ReagerenGus28 september 2012 om 08:37Ik heb pillen met alleen MDMA erin, ze zijn getest dus dan kan het gewoon?
ReagerenThijs28 september 2012 om 08:49Hallo, dat gaat natuurlijk niemand hier zeggen, dat het dus gewoon kan. Je neemt ze op geheel eigen risico en dan zijn de gevolgen ook helemaal voor jou.
Doei
ReagerenBas10 februari 2013 om 17:45Hartkloppingen zijn heel normaal na xtc. Niet in paniek raken, dan gebeurt er niks. Bij verantwoord gebruik moet het helemaal goed komen. Maar inderdaad, kerel, je zit hier op een DOKTERSforum. Niemand hier zal je aanmoedigen om überhaupt wat voor drugs dan ook te gebruiken.
ReagerenAnoniem10 februari 2013 om 20:32Op eigen risico. En verder geen advies!
Reageren