Zoeken Vraag het forum

alcohol in het verkeer / bloedtest cbr

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • ik

ach mensen laten we gewoon in ons 8terhoofd houden dat we gewoon NIET moeten drinken als wij nog moeten rijden !!!!!!! ik ben mn rijbewijs ook kwijt en mn bedrijf om dat ik niet meer auto mocht rijden en bijna mn huis uit … maar …
    ik dronk toch ?
    ik stapte 8ter het stuur …

we doen het allemaal zelf en dat zit tussen onze oren —-> niet drinken wel rijden . . . wel rijden niet drinken <-----en ik ben 4 maanden alcoholvrij ( en ik heb nu eindelijk 1200 om die keuring te betalen )dus ik ga proberen om mn rijbewijs weer terug te krijgen van die geldwolven . . .voor de rest : ben je hem kwijt ? succeseigen schuld . . .want het is de 2de x al toch ???

2 reacties
    Reageren
    ik

oh . . . en ALTIJD de getallen van de uitslag opvragen : hebben ze die niet ? in je zak houden dat rijbewijs !!!!

(getallen : de waarden van het bloedonderzoek !)

succeheees !!!

Reageren
Reageer op: alcohol in het verkeer / bloedtest cbr
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.