Zoeken Vraag het forum

Alcoholonderzoek cbr afgerond

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • ab

Een goededag forumleden,

Zo een 8maanden geleden had ik een fout gemaakt en was aangehouden met teveel alcohol op. DOM VAN ME!

Nu heb ik vorige maand het onderzoek gehad en het geen wat na voor kwam is dit :

Beschouwing:
    Beschouwend kan er naar onze mening gesteld worden dat er onvoldoende aanwijzingen aanwezig zijn om te
    kunnen concluderen dat er ten tijde van de laatste aanhouding d.d. 13-06-2020 sprake was van een stoornis in
    alcoholgebruik licht/matig/ernstig volgens de DSM-5, en dat evenmin op basis van alle relevante gegevens de
    diagnose alcoholmisbruik gesteld kan worden.

Alcoholmisbruik gestopt?
    Anamnestisch is sinds de laatste aanhouding het alcoholgebruik van betrokkene vrijwel gestopt. Betrokkene heeft
    nog eenmaal 3AE gedronken.(juli)

Het laboratoriumonderzoek liet geen aanwijzingen zien voor alcoholmisbruik.

Wat denken jullie krijg ik mn rijbewijs terug? Iemand die een soort gelijk rapport heeft gehad?

Alvast dank..

Reageer op: Alcoholonderzoek cbr afgerond
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.