Zoeken Vraag het forum

Wiet gebruik

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Nee hoor

Anoniem

Hoi ik heb hier en daar nog wat spiertrekkingen

Maar ik heb al een aantal dagen geen paniek ervaren ik heb nog wel nachtmerries dan word ik trillend wakker maar het gaat nu sneller weg dan voorheen ben alleen wel moe nog bah .. maar daar kan ik mee leven en nu hopen dat het zo blijft ow ja en ik ervaar nog hoge spierspanning de visio zegt dat dat nog komt door stress en dat geloof ik ook wel hoe dan ook als het zo blijft als het nu is kan ik er mee leven en als het nog wat verbeterd zal het helemaal mooi zijn

Reageren
    Anoniem

Vandaag naar de neuroloog geweest kwam niks uit spieren en zo Waren goed hij dacht ik krijg een scan van het hoofd om.gerust stelling te krijgen maar hij verwacht  dat er niks uit komt

Reageren
    Anoniem

hoi John het gaat vrij goed nu ik ben echt nu een heel stuk opgeknapt alleen ik heb nog 1 dingetje ik ben de laaste week verstopt .. ik wou nog even afwachten met weer naar de huisarts te rennen omdat ik er een abonnement had zo lijkt het haha 

Ik ervaar hier en daar nog wat angst en spanning in mijn lijf kan dat daar door komen groetjes

Reageren
    John (moderator)

Dat zou kunnen. Zorg dat je voldoende water drinkt ( 2 liter per dag ) en eet dagelijks een stuk vers fruit en vezelrijke voeding

Reageren
    Anoniem

hoi John het gaat nog steeds veel beter dan dat het ging alleen ik schrok gisteren toch weer wat ik spande men kaak en armen aan ik zat aan de gewichten en ik voelde me wang s

trillen loop nog steeds bij de visio 

Kan het te maken hebben met dat mijn ook vaak trekt en ik nog.steeds spanning in mijn nek en rug heb

Reageren
    John (moderator)

dat zal gewoon wat spierspanning zijn geweest

Reageren
    Anoniem

Hoi john als ik me kaken aanspan en los laat blijft me kaak wel eens aanspan onbewust vaak en dat voel ik dan en dan voel ik hem met een trilige beweging ook weer los gaan wat kan dat zijn

Reageren
    Anoniem
    • Vaak aan een kant links of rechts
    Reageren
    Anoniem

Ik ben er gwn helemaal klaar mee waarom kan ik me nie 100 procent voelen ik doe er alles aan dan gaat het goed dan slecht dit is echt helemaal niks zo moet me nie telang meer duren ..

Reageren
    John (moderator)

Je zult nog wat geduld met jezelf moeten hebben…

Reageren
    Anoniem

Ik snap ook nie waar die angst die ik ervaar steeds wegkomt als ik wat ervaar een spiertrekking tinteling in mijn hand en of trillende benen ben ik gelijk weer helemaal de weg kwijt het ging juist goed

Was nooit zo ziektes net zo denk soms dat ik van alles en nog wat heb

Reageren
    John (moderator)

Dat hoort er toch wel bij. Maar ook dat gaat wel weer weg

Reageren
    Anoniem

Hoi john ik heb 5 dagen lasr van koude handen en voeten en tintelingen in mijn boven rug en prikkels in mij voeten maak me weer helemaal gek moet ik me zorgen maken

Reageren
    John (moderator)

Dat kan door hyperventileren komen

Reageren
Reageer op: Wiet gebruik
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.