Zoeken Vraag het forum

wiet

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb 3 dagen geleden hele sterken wiet gerookt en een bad trip gehad. Eerst een bong hit en daarna 1 joint (joint gedeelt met 1 iemand). Normaal doen we 2/3 maar minder sterk. Ik was na de bong hit al redelijk high maar rookte nog verder om helemaal stoned te worden. Ik legte de joint weg en hij sloeg meteen in, ik werd helemaal bleek en zag allemaal knipperende witte en zwarte vlekjes terwijl ik mijn ogen open had en daarna kreeg ik ook tintelingen in mijn oren en kreeg ik een piep van 2min. na 5 min waren de flikkerende vlekjes weg en de oor suizen ook, maar trillende me hele lichaam. Ik ben kalm gebleven omdat ik zo dacht het snelste over zou zijn, maar hoop toch dat iemand ook deze ervaring heeft gehad want, ben toch wel geschrokken.

Mijn vriend zegt een soort gelijke ervaring te hebben gehad maar ik weet dat dat niet zo is teminste niet de oor suizen en de vlekjes alleen een bad trip.

Heeft iemand dit ook gehad en ik ben nu bang om nog een keer te roken ook al vond ik het hier voor heel chill.

1 reactie
    Reageren
    Anoniem

Ik zou er een beetje mee oppassen als ik jou was. Hetgeen je afgelopen keer hebt gehad is een teken dat je het geestelijk niet aan kan. Als je een psychose wilt, moet je vooral zo door blijven gaan.. Ik begrijp werkelijk niet dat mensen zoals jij zo luchtig hiermee omgaan. Waarschijnlijk ben je nog erg jong en vond je het een interessante ervaring, maar je kan het beter interpreteren als een grote waarschuwing… Mijn tip is: Zorg dat je weet waar je staat in de maatschappij alvorens je gaat experimenteren met drugs.

Reageren
Reageer op: wiet
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.