Trillen na blowen icm maagtabletten

  • #1

    Beste,

    Laatst ben ik thuisgekomen na een avondje blowen en ben toen uit gegaan.. gevoel vanuit mijn maag kwam omhoog alles tintelde en viel weg.
    Doordat ik al maagklachten had ben ik naar de dokter gegaan en heb ik maagtabletten gekregen.. tussen het uitgaan en het slikken van de tabletten heb ik een paar keer geblowt en toen reageerde ik weer normaal.. na het nemen van die tabletten wisselt het af, de ene x heb k nergens last vab en ben ik stoned.. de andere keer beginnen mun benen helemaal te trillen en heb ik het gevoel alsof ik uitga doordat er iets uitzet in mijn maag..

    Ik blow al 3/4 jaar en heb vroeger veel zwaarder geblowd en nooit ergens last van gehad..
    Hoe kan dit? En kan ik die nare gevoelens voorkomen als ik een jointje ga roken??

    Reactie
Reageer op: Trillen na blowen icm maagtabletten
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief