Zoeken Vraag het forum

Hartkloppingen stoppen met roken

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lucasvb

Beste lezer,

Momenteel ben ik een maand gestopt met roken. Vijf jaar lang heb ik tijdens mijn studententijd gerookt. Sinds gisteravond ervaar ik naast rare dromen die ik al een maand heb ook hartkloppingen die zeer onregelmatig en hard aanvoelen. Kan dit te maken hebben met het stoppen met roken of is dit wat anders?

Mvg,

Lucas

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je dat nu pas krijgt lijkt het niet zo voor de hand liggend dat het van het stoppen met roken is. Je hebt geen stress of spanningen of andere dingen gebruikt

Reageren
    Lucasvb

Misschien is het inderdaad wel stres, maar die kloppingen kreeg ik niet onder controle. Het was niet te verzachten. Nu is het gelukkig wel voorbij.

Reageren
Reageer op: Hartkloppingen stoppen met roken
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.