nachtmeriies na 5htp

  • #1

    ik heb supplementen om beter te kunnen slapen, deze bevatten 5htp. ik slik ze nu voor een aantal dagen en gisterenavond had ik last van slaapverlamming. doodenge ervaring.

    vroeger heb ik dit ook een aantal keer gehad, altijd na het gebruik van xtc. opzich zie ik de overlap wel, beide werken (uiteindelijke) op je serotonine. Maar hoe kan dit ontstaan?

    ik begrijp dat veel mensen juist 5htp slikken om nachtmerries na xtc te voorkomen. en ik krijg er (zelfs zonder xtc) juist nachtmerries van.

    Reactie
    #2

    Dat betekend dat je voor bepaalde stoffen erg vegoelig bent en het beter is deze niet te gebruiken. Overigens is het gebruik van 5Htp en drugs altijd een slecht dee

    Reactie
    #3

    drugs gebruik ik ook al een aantal jaar niet meer. maar de 5HTP supplementen werden me juist aangeraden door een natuurarts, omdat ik ivm fibromyalgie niet in diepe slaap kom. maar blijkbaar reageer ik er idd heftig op

    Reactie
Reageer op: nachtmeriies na 5htp
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief