Misselijk en zwak na xtc

  • #1

    Ik ging naar een feest en ik begon met een kwartje xtc maar werd er al heel snel down en moe van. Ik heb vaker gebruikt en ook veel meer maar ik heb nooit ergens last van gehad. Ik ging die avond gewoon door en had daarna ook niet bijgenomen. Maar de volgende dag werd ik heel misselijk en was duizelig en mijn benen voelden heel zwak. Het houd nu ook een paar dagen aan. Nu is mijn vraag is het normaal dat je zo kan reageren op xtc.

    Reactie
    #2

    Als je het ├ęcht bij een kwartje hebt gehouden is het wel apart dat je er zo lang last van houdt. Is het misschien zo dat je gewoon wat ziekjes bent, maar denkt dat het door de XTC komt?

    Persoonlijk heb ik jouw verhaal in mindere maten meegemaakt. Het eerste halfje viel niet lekker en eigenlijk heb ik er het hele feest mee rondgelopen en ook de ochtend erna. Uiteindelijk overgegeven en geslapen. Daarna was het wel.

    Als het aanhoud en het is geen griepje... even de dokter bellen?

    Reactie

    Heb je last van klachten als gevolg van alcohol, drugs en/of roken?
    En maak je je zorgen of ben je onzeker over je gezondheid?
    En heb je niet genoeg aan de antwoorden die je kunt vinden in ons forum?

    Overweeg dan de mogelijkheid om gebruik te maken van ons kosteloos gezondheidsonderzoek.
    Meer weten?
    LEES VERDER

    doktergezondheidsonderzoek
Reageer op: Misselijk en zwak na xtc
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief