- Dringend24 augustus 2018 om 23:16
Hallo wie kan me helpen heb 10 maanden geleden wat gerookt in een joint ik voelde een klap opkomen in m’n hoofd en m’n ademhaling schoot omhoog ik moest lijnrecht opstaan ik zag het wazig ik kon niet stilzitten niks ik moest dwangmatig lopen sindsdien kan ik niet meer zitten neurologische klachten tintelen en samentrekkingen van de spieren ik ervaar tot de dag van vandaag de wereld anders ik adem heel zwaar en moeilijk. Wat is dit geweest heb ik nu hersenletsel??! Als er iets beschadigd is in de verbindingen in de hersenen is dat op een MRI te zien wat moet ik doen ik zit zwaar te lijden dat zelfs zelfmoord constant aanwezig is
14 reactiesReagerenRtt25 augustus 2018 om 00:47?
Reagerentt25 augustus 2018 om 14:09Help kan iemand antwoorden!!
ReagerenMarieke25 augustus 2018 om 14:58thc ?
wat zegt de dokter ervan?
En ik zou hulp zoeken bij een psychiater.
Succes en beterschap!!
ReagerenTt25 augustus 2018 om 15:28ja dank je wel maar thc kan na eenmalig nooit deze klachten geven? En al die neurologische klachten is dat op een mri te zien?
ReagerenTt26 augustus 2018 om 10:37??
ReagerenMarieke26 augustus 2018 om 16:30ik ben geen dokter,
ik zou echt naar een dokter gaan als ik jou was. Neurologische klachten kunnen tig oorzaken heb kan ook plotseling opkomen misschien los van hetgeen wat je vermoed.
Lange tijd een b6 supplement gebruiken kan op een dag ook héle nare gevolgen hebben wat lijkt op jou klachten.
succes
ReagerenCatootje27 augustus 2018 om 08:34Drugs zorgen voor veranderingen in je neurotransmitters. Dat is wat anders dan en beschadiging. Ik zou zorgen voor volwaardige voeding en wat extra stofjes als magnesium, vitamine B en D, die helpen je zenuwstelsel te versterken. Misschien nog advies vragen op orthomoleculair gebied om je lichaam weer te resetten. En va de verdovende middelen afblijven.
Reagerencat27 augustus 2018 om 09:34Maar kan de neurotransmitters invloed hebben dan op de ademhaling en dergelijke en tintelingen zoals zelfmoordneigingen en zwaar lijdensweg want hasj of wiet kan dit niet veroorzaken. En hoe is dit zsm te herstellen het is al 10 maanden geleden en nu nog steeds de zware klachten.
ReagerenCat27 augustus 2018 om 09:36kan dat al na eenmalig al gebeuren omdat ik zelf dat nooit doe
ReagerenMarieke27 augustus 2018 om 10:00heb je ook last van geheugenverlies?
ReagerenJohn (moderator)
27 augustus 2018 om 10:10ik kan die vragen iet beantwoorden, Ik weet niet welke drugs hij gebruikt heeft
Reagerencat27 augustus 2018 om 10:17Nee heb nu geen geheugenverlies, ik bedoel meer als er een giftige stof tussen zat is dat op een MRI scan terug te zien
ReagerenMarieke27 augustus 2018 om 14:15Marieke27 augustus 2018 om 18:30ja die ben ik allemaal af geweest dit kan niet ik bedoel kun je alles op een mri scan zien ook als de neurotransmissie niet goed werkt ?
Reageren