Zoeken Vraag het forum

Giftige stof gerookt ??!!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Dringend

Hallo wie kan me helpen heb 10 maanden geleden wat gerookt in een joint ik voelde een klap opkomen in m’n hoofd en m’n ademhaling schoot omhoog ik moest lijnrecht opstaan ik zag het wazig ik kon niet stilzitten niks ik moest dwangmatig lopen sindsdien kan ik niet meer zitten neurologische klachten tintelen en samentrekkingen van de spieren ik ervaar tot de dag van vandaag de wereld anders ik adem heel zwaar en moeilijk. Wat is dit geweest heb ik nu hersenletsel??! Als er iets beschadigd is in de verbindingen in de hersenen is dat op een MRI te zien wat moet ik doen ik zit zwaar te lijden dat zelfs zelfmoord constant aanwezig is

14 reacties
    Reageren
    Rtt
    tt

Help kan iemand antwoorden!!

Reageren
    Marieke

thc ?

wat zegt de dokter ervan?

En ik zou hulp zoeken bij een psychiater.

Succes en beterschap!!

Reageren
    Tt

ja dank je wel maar thc kan na eenmalig nooit deze klachten geven? En al die neurologische klachten is dat op een mri te zien?

Reageren
    Tt
    Marieke

ik ben geen dokter,

ik zou echt naar een dokter gaan als ik jou was. Neurologische klachten kunnen tig oorzaken heb kan ook plotseling opkomen misschien los van hetgeen wat je vermoed.

Lange tijd een b6 supplement gebruiken kan op een dag ook héle nare gevolgen hebben wat lijkt op jou klachten.

succes

Reageren
    Catootje

Drugs zorgen voor veranderingen in je neurotransmitters. Dat is wat anders dan en beschadiging. Ik zou zorgen voor volwaardige voeding en wat extra stofjes als magnesium, vitamine B en D, die helpen je zenuwstelsel te versterken. Misschien nog advies vragen op orthomoleculair gebied om je lichaam weer te resetten. En va de verdovende middelen afblijven.

Reageren
    cat

Maar kan de neurotransmitters invloed hebben dan op de ademhaling en dergelijke en tintelingen zoals zelfmoordneigingen en zwaar lijdensweg want hasj of wiet kan dit niet veroorzaken.  En hoe is dit zsm te herstellen het is al 10 maanden geleden en nu nog steeds de zware klachten.

Reageren
    Cat

kan dat al na eenmalig al gebeuren omdat ik zelf dat nooit doe

Reageren
    Marieke

heb je ook last van geheugenverlies?

Reageren
    John (moderator)

ik kan die vragen iet beantwoorden, Ik weet niet welke drugs hij gebruikt heeft

Reageren
    cat

Nee heb nu geen geheugenverlies, ik bedoel meer als er een giftige stof tussen zat is dat op een MRI scan terug te zien

Reageren
    Marieke

Omdat ik deze vraag meerdere malen voorbij zie komen ?

waarom niet naar de dokter ?

Reageren
    Marieke

ja die ben ik allemaal af geweest dit kan niet ik bedoel kun je alles op een mri scan zien ook als de neurotransmissie niet goed werkt ?

Reageren
Reageer op: Giftige stof gerookt ??!!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.