- Help mePascal6 juli 2018 om 16:17
Ik had een joint aangeboden gekregen en na verloop van tijd kreeg ik een klap in m’n hoofd ik zag het wazig ik kon niks meer ik moest dwangmatig lopen ik kon niet stil zitten en dat is nu al 9 maanden aan de gang heb alle controles gehad ze hebben niks kunnen vinden. De klachten die ik nu nog heb zijn zwaar kortademig ik kan geeneens meer de trap bijna oplopen moet steeds bewegen ik kan niet stil zitten overal tintelingen en alles met een onwerkelijk gevoel. Bepaalde druk op de borst en keel wie kan mij helpen wat dit is en hoe ik kan genezen.
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 juli 2018 om 16:23Doe eens de test op:
Reageren
https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/pascal6 juli 2018 om 16:58Maar zou dat allemaal daarmee te maken kunnen hebben. Ik kan niet goed ademen voel geen kracht meer en ik snurk nu zelfs door dat ik zo slecht adem.
ReagerenJohn (moderator)
6 juli 2018 om 17:23Dat zou inderdaad kunnen
ReagerenPascal7 juli 2018 om 01:24Als er bijvoorbeeld gif in de joint zat had ik dan dood geweest? want die klap die ik voelde en dat ik lijnrecht moest opstaan met de ademhaling in m’n keel en wazig zag wat is dat dan ? Sinds die dag kan ik niet normaal functioneren.
ReagerenCatootje7 juli 2018 om 07:13CBD is de tegenhanger van THC. zou wellicht kunnen helpen. CBD-olie werkt erg ontspannend. Beter wel een goed merk; die zijn wat duurder maar beter van kwaliteit. En misschien zorgen voor wat extra stofjes als magnesium en vitamine B, om je zenuwstelsel te ondersteunen. De basis is natuurlijk wel evenwichtige voeding, met zo min mogelijk geraffineerde suikers.
ReagerenPascal18 maart 2024 om 11:54Het gaat nog steeds niet goed met me, er heeft een substantie ingezeten heb zelfs neurologische klachten en veelal trillingen en tremor, ademhaling is vertraagd, rusteloze benen mn gehele leven is verwoest
Reageren